星期六, 7月 28, 2007

 

動漫節+電玩展

對上一次去動漫節+電玩展大約係二、三年前,今年我只係順便陪人行下,居然比我之前行感覺一樣--悶。我嘗試以''用家''角度歸納令我''悶''原因:

  1. 參展商種類-居然混有信用卡推廣(E.G:B29攤位恆生銀行、B11花旗銀行)、舞蹈學院(A09攤位)、琴行(A04攤位)、IVE/VTC(C58、D14攤位)(IVE的攤位好似與基本法有關)、甚至茶莊都有(B14a),這些和動漫節/電玩展有甚麼直接關係?
  2. 售價-又唔係比市價特別平,我平時有行旺角信和,有乜特別需要到動漫節咁遠買漫畫?
  3. 電玩展攤位-最大都係XBOX360,其他遊戲生產商SONY、CAPCOM、EA都無參展,個電玩展真係無乜代表性
會場賣玩具精品唔少,LEGO算是全場最吸引攤位,不如下年乾脆叫toy'srus係度搞特賣場,反正個場除左漫畫最多就係玩具精品,君不見瑞華行攤位比天下加玉郎朝兩個攤位加埋仲要大!

Comments: 發佈留言



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?