星期六, 9月 22, 2007

 

玩具反斗城9月26日開倉

如果無轉全職消息,我會以參加呢個活動作為告別呢間公司''儀式''..................

今次開倉會由9月26日至10月1日,地點係銅鑼灣時代廣場13樓食通天,同以往一樣,都係''買4件送第五件''(總覺得公司成日用''買x件送第x件''好大整古,成日有客誤看成''買4件送五件''.......)

''買4件送第五件'',第五件以最平嗰件為''贈品'',其實有個小秘訣,就係每種價錢揀夠五件,同埋比錢嗰時要求分單計(收銀嗰邊同事知道我咁''靠害''一定想打我......)




如果這是我最後日子,我會盡力發出光芒,好讓你們後悔。

Comments: 發佈留言



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?