星期六, 11月 04, 2006

 

欲望、反斗城

在中學的經濟課 ,第一件認識慨念就是''需求與欲望'',有能力實現''欲望''就是''需求'',無能力實現只是''欲望''。

玩具反斗城,對細路的確充滿快樂,物質的快樂。上班幾日,就有題材一記。

在今日看見一個比''欲望''迷惑細路,本來我以為,他唔夠錢買PSP,在櫃位外望下

所有細路嚟,我地都要''招呼'',我將展示用PSP比他摸摸,他一雙眼活像着魔一樣

人地細路想買NDS,他好招積講''我都有啦~~''。

而我,放在店中休息+更衣室的袋中,只有部E680i用嚟聽下歌

之後他看完一輪,部機比我,我同他講''依家買唔到,咪努力考試,博屋企人聖誕買比你''

可惜他只有被''欲望''佔據心,比我感覺如此。

招呼他一輪後,他走嚟問我借剪刀

同事聽到,暗中提示要拒絕

他行開後,同事示意我去看下他動向,並向其他區同事通報注意

同事甲同我講,呢個細路呢幾日都怪怪,仲偷野''斷正'',同事放他一馬

心諗,條友心口掛部SONY ERICSSON W800i,唔係瓜

同同事甲傾左兩句要返所屬崗位,見到個細路揸住個玩具同個中年女性講野

之後我繼續自己工作,之後問番同事甲

個細路今次無異况..........

-----------------------------------------------------------

德育教育,是否追唔上時代步伐?

我地特衰政府教育,近年只把心思投去愛國教育

有無諗下,現今德育教育點影響下一代道德觀?

Comments: 發佈留言



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?