星期三, 9月 06, 2006

 

虛擬對話

九月X日,中環德輔道中4 號某層某會客室.................




渣打公關部A:易希,我地公司決定資助你學費,讚助你25萬,但條件要你擔任我他公司贊助的「復明行動」計劃指導,幫下失明人士搞科研。

易希:OKOK,小菜一碟~~

渣打公關部B:但我地高層擔心你英語能力影響我地公司形像!你知啦,我地公司好專業,容乜易有人將你英語能力同我地公司能力有所聯想。

易希:..................

渣打公關部A:所以我地公司資助你學費另一條件,係要你兩年內考取英語能力公開試合格,乜野IELTS、SAT、TOEFL任你選擇,你合格我地公關部自然會做野啦!,高層決定25萬分期比你,依家比五萬你先,一年後我地再檢討先決定再資唔資助你。

易希心聲:D錢我想買配件砌新機械.........

渣打公關部B:好好補下英文啦,大家得益,今日我個女先問我點解有人HKCEE英文肥左大學都收,唔肯返補習班

易希:......................



聲明:純粹惡搞,不含偏見:P

相關新聞

Comments: 發佈留言



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?