星期五, 11月 10, 2006

 

比心機做

係自己所屬環頭埋頭幹之際,店長係對講機講「...........過嚟踩場,大家醒定D」,聽到一頭霧水。同事L跟住講「.......咁慢,比.........看到就大穫」,我懷疑自己係唔係輕微失聰.........

隔左半個鐘,原來係大老版巡場,其實係入職第二日見過
大老版,同他傾左兩句,今次大老版仲叫到我個名,問我做得慣唔慣,仲叫我比心機做。

大老版其實知我係青見計劃一員,而我係商界同社福界合作受惠者,所以店長同大老版應該有討論過我表現。

我反而擔心會唔會有一知半解同事會對我有所誤會


Comments: 發佈留言



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?