星期一, 11月 27, 2006

 

性格缺憾



我承認,我在待人處事方面有不足地方,衰D講句就得罪人多,有時需要比人點到明先後知後覺。

我懷疑自己處事手法係唔係條件反射,對客態度好,但對同事態度被認為九流、溝通被認為命令式話語。但我又唔係衰到貼地,只係句''唔該''放係臨尾講,做事心急加上''唔該''放係臨尾講,造成這樣誤解。

還好我還有機會改善,同事和上司都願意提點,但........缺憾的性格是否能快速改善,我也不敢寫包單,以住我的家庭生活影響太深,要將心中菱角快速磨平,恐怕唔係話改就改。

今個星期有三日假期,希望看下有無快而準辦法將心中菱角磨平。

Comments: 發佈留言



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?